Menu

Obsahový marketing

Pojem obsahový marketing je často považovaný za copywriting, ale obsah nemusí mať len textovú podobu. V obsahovom marketingu pracujeme s rôznymi typmi obsahu od blogov a článkov, cez videa, sociálne siete, obrázky, e-maily, e-booky až po podcasty a prípadové štúdie. Aký typ obsahu zaujme práve vašich zákazníkov, vám poradíme v obsahovej stratégii, ktorú zostavíme vášmu webu na mieru. Ucelená stratégia pomôže upevniť pozíciu vašej firmy v očiach verejnosti a zacieliť na potenciálnych zákazníkov.

Prečo by ste sa mali obsahovému marketingu venovať?

  • zaujmete potenciálnych zákazníkov
  • posilníte lojalitu tých súčasných
  • upevníte pozíciu značky na trhu a jej dôveryhodnosť

Pripravíme vám obsahovú stratégiu, v ktorej

  • definujeme vašu súčasnú pozíciu na trhu a zistíme, kde sa skrývajú vaši potenciálni zákazníci
  • vytýčime vám ciele a nalinkujeme spôsoby, ako sa k nim prepracujete
  • zmapujeme vaše silné a slabé stránky
  • zrevidujeme obsah vášho webu
  • navrhneme nové kanály, ako získať zákazníkov