Menu

Retargeting (remarketing)

Chcete osloviť reklamou ľudí, ktorí už boli na vašom webe, ale nevykonali kľúčovú akciu ako napríklad nákup produktov? Je tu pre vás remarketing! V niektorých systémoch sa pre remarketing používa tiež synonymné označenie retargeting.

Okrem prostého zobrazovania reklamy predchádzajúcim návštevníkom webu môžete použiť tiež pokročilejší spôsob cielenia.

  • Vybral si užívateľ tovar, vložil ho do košíku, ale nákup nedokončil? To je príležitosť, ktorú by ste si nemali nechať uniknúť.
  • Pozrel si užívateľ všetky vaše videá na YouTube? Zrejme ho skutočne zaujímate, využite to.
  • Prezrel si mnoho produktov z jednej kategórie, ale nakoniec si nevybral? Zistite, kde je problém. Pre oslovenie môžete užívateľom ponúknuť napríklad zľavu alebo iné výhody, ktorými ich namotivujete k dokončeniu transakcie.
  • U rýchloobrátkového tovaru využijete remarketing pre motiváciu predchádzajúcich zákazníkov k ďalším nákupom. Veď predsa čo je cennejšie, než verný zákazník?

Spravujeme remarketingové kampane na Facebooku, v Google AdWords, Seznam Sklik, a ďalších systémoch. Zaistíme maximálne efektívne využitie vašich financií a všetky výsledky zhrnieme v prehľadných reportoch. Remarketing je jedným z typov PPC reklamy.