Menu

E-mail marketing

E-mail je neprávom veľmi často opomínaný spôsob propagácie, a pritom skúsenosti potvrdzujú, že sa spravidla jedná o spôsob najúčinnejší. Ak človek vie, ako na to, má v rukách veľmi mocný nástroj pre dosiahnutie svojich obchodných cieľov. Jeho primárnou funkciou je udržiavať kontakt so zákazníkom, pripomínať sa mu, ponúkať mu svoj tovar alebo služby, prípadne ho informovať o zaujímavých akciách a novinkách. V neposlednej rade vám pomôže získať spätné reakcie od zákazníkov. Ak neberieme do úvahy spam (tzv. nevyžiadanú poštu), existujú 2 nástroje e-mailingu:

  • reklamný e-mail
  • newsletter

Práve efektivita newsletteru je zarážajúca. Ako sa v praxi ukázalo, v momente, keď sa návštevník vašich stránok zaregistruje k odberu newsletteru, stane sa s 86% pravdepodobnosťou v najbližších 3 mesiacoch vaším zákazníkom.

S čím vám môžeme pomôcť?

V rámci zvýšenia účinnosti e-mailingových kampaní uplatňujeme sled niekoľkých na seba nadväzujúcich krokov:

  • audit aktuálnych e-mailových kampaní
  • tvorba e-mailingovej stratégie
  • budovanie databáze kontaktov
  • stratégia budovania nových kontaktov
  • zber nových kontaktov
  • optimalizácia procesov zberu kontaktov
  • segmentácia databázy
  • vyhodnotenie úspešnosti kampaní
  • copywriting e-mailových kampaní
  • personalizácia e-mailových kampaní
  • automatizácia e-mailových kampaní

Rozosielanie newsletterov a reklamných emailov by vždy malo vychádzať z jasného konceptu, komunikovať produkty či služby vhodnej cieľovej skupine, vo vhodný čas a mali by zohľadňovať klientove potreby a záujmy. Z toho dôvodu je pred zahájením oslovovania aktuálnych či potenciálnych zákazníkov potrebné vytvoriť e-mailingovú stratégiu, ktorá jasne definuje odpovede na nasledujúce otázky:

  • Aké produkty či službu komunikovať?
  • Komu?
  • Kedy?
  • Ako často?
  • Akou formou?
  • Čo merať a ako vyhodnocovať?
  • Ako a čo testovať?