CTR
CTR (click-trough rate alebo miera prekliku) je pomer medzi počtom kliknutí na reklamu/odkaz a celkovým počtom jej zobrazenia. Vyjadruje sa v percentách. Vďaka miere prekliku môžeme pomerne jednoducho zistiť celkovú mieru efektivity. CTR je verejnosťou veľmi často chybne spájaná iba s PPC kampaňami. Merať a vyhodnocovať by sa mal aj vo všetkých ostatných vertikálach online marketingu.
-     Google Search Console: Ako ju v SEO využiť naplno?07.04.2021Ak stále neviete, ako najlepšie využiť nástroj Google Search Console… 
-     Spolupráca s eVisions a Nefertitis: Za 9 mesiacov zvýšenie tržieb na takmer 150 % vďaka PPC (CASE STUDY)03.02.2021V lete roku 2019 nás kontaktoval majiteľ e-shopu Nefertitis so… 
-     Case study: Ako sme okorenili blog Dáme Jídlo a priviedli naňho 126 000 čitateľov05.01.2021Spoločnosť Dáme Jídlo asi nie je potrebné predstavovať. V roku… 
-     Ako na účinné PPC kampane? Vyvarujte sa najčastejších chýb11.12.2017Či už ste vo svete PPC nováčik alebo ostrieľaný matador,… 
-     Optimalizácia hlasového vyhľadávania pre začiatočníkov23.10.2017Vyhľadávanie pomocou hlasu je dnes už pre mnohých z nás… 
-     15 + 1 tipov, ako na e-mail marketing07.11.2016Zákazníci otvoria priemerne menej ako tretinu e-mailov a len 5,4%… 





