E-mail marketing
E-mail je neprávom veľmi často opomínaný spôsob propagácie, a pritom skúsenosti potvrdzujú, že sa spravidla jedná o spôsob najúčinnejší. Ak človek vie, ako na to, má v rukách veľmi mocný nástroj pre dosiahnutie svojich obchodných cieľov. Jeho primárnou funkciou je udržiavať kontakt so zákazníkom, pripomínať sa mu, ponúkať mu svoj tovar alebo služby, prípadne ho informovať o zaujímavých akciách a novinkách. V neposlednej rade vám pomôže získať spätné reakcie od zákazníkov. Ak neberieme do úvahy spam (tzv. nevyžiadanú poštu), existujú 2 nástroje e-mailingu:
- reklamný e-mail
- newsletter
Práve efektivita newsletteru je zarážajúca. Ako sa v praxi ukázalo, v momente, keď sa návštevník vašich stránok zaregistruje k odberu newsletteru, stane sa s 86% pravdepodobnosťou v najbližších 3 mesiacoch vaším zákazníkom.
S čím vám môžeme pomôcť?
V rámci zvýšenia účinnosti e-mailingových kampaní uplatňujeme sled niekoľkých na seba nadväzujúcich krokov:
- audit aktuálnych e-mailových kampaní
- tvorba e-mailingovej stratégie
- budovanie databáze kontaktov
- stratégia budovania nových kontaktov
- zber nových kontaktov
- optimalizácia procesov zberu kontaktov
- segmentácia databázy
- vyhodnotenie úspešnosti kampaní
- copywriting e-mailových kampaní
- personalizácia e-mailových kampaní
- automatizácia e-mailových kampaní
Rozosielanie newsletterov a reklamných emailov by vždy malo vychádzať z jasného konceptu, komunikovať produkty či služby vhodnej cieľovej skupine, vo vhodný čas a mali by zohľadňovať klientove potreby a záujmy. Z toho dôvodu je pred zahájením oslovovania aktuálnych či potenciálnych zákazníkov potrebné vytvoriť e-mailingovú stratégiu, ktorá jasne definuje odpovede na nasledujúce otázky:
- Aké produkty či službu komunikovať?
- Komu?
- Kedy?
- Ako často?
- Akou formou?
- Čo merať a ako vyhodnocovať?
- Ako a čo testovať?
-     10 zahraničných blogov, ktoré by mal poznať každý copywriter20.10.2018Copywriter = večný študent. Súhlasíte? V odbore sa však udrží… 
-     Content First 2018: Obsah je kráľ, ale musíte ho naučiť vládnuť18.06.2018V marketingových vodách stokrát omieľaná fráza, že obsah je kráľ,… 
-     E-shop summit & expo – Novinky z onlajnu #Špeciál19.03.20185 rozhovorov s 5 profíkmi z českého online marketingu! Čo… 
-     40 facebookových skupín pre marketérov20.06.2017Vyhrnuli sme si rukávy a pustili sa do veľkej facebookovej… 
-     10+1 e-bookov, vďaka ktorým preniknete do sveta online marketingu25.04.2017Chcete sa vzdelávať v online marketingu? Ste lační po informáciách?… 
-     Odhaľte tajomstvo 5 značiek, z ktorých sa stal LOVEbrand10.04.2017Na trhu vládne obrovská konkurencia. Pred samotnou kúpou si zákazník… 
-     5 najzaujímavejších prednášok z CopyCampu 201714.03.2017Siedmy CopyCamp sľuboval uzdraviť nemocné texty. Pomôcť prišli odborníci na… 
-     8 najlepších prednášok z konferencie Learn Inbound23.11.2016Okrem 3XE Digital sme sa v Dubline rozhodli navštíviť aj… 
-     15 + 1 tipov, ako na e-mail marketing07.11.2016Zákazníci otvoria priemerne menej ako tretinu e-mailov a len 5,4%… 
-     9 praktických nástrojov pre markéterov14.04.2016Šikovných programov, ktoré zjednodušujú prácu, je mnoho. Niektoré služby slúžia… 





