Menu

Zo života copywritera: Očakávanie verzus realita

Autor Petra Zeidlerová Petra Zeidlerová

Ako vyzerá copywriting, keď si dáte dole ružové okuliare? Nebojte, stále pekne. Sem tam sa síce objaví nejaká tá mucha, ale s tým musíte počítať v každom jobe. Aj u copy. A ako to teda v copywritingu s trochou preháňania chodí? Posúďte sami 🙂

  • Očakávanie: „Budem písať sexi texty o móde, psychológii a zdravom životnom štýle.“
  • Realita: „Tak, článok o vysokozdvižných plošinách by som mala, teraz doklepnem text o septikoch a potom sa vrhnem na poistenie.“

 

  • Očakávanie: „Myslím, že mi jeden článok zaberie približne 3 dni.“
  • Realita: „Idem na to, za 3 hodinky to máš v mailovej schránke.“

 

  • Očakávanie: „Každú hodinu sa zdvihnem od písania a 10 minút si zacvičím, aby ma nebolel chrbát.“
  • Realita (po ôsmich hodinách nepretržitého písania): „Aaau!“

 

  • Očakávanie: „Budem písať v kaviarňach. Tamojší ruch vo mne prebudí kreativitu.“
  • Realita: „Nemám ani čiarku. Utratila som tri stovky a tú ženskú od vedľajšieho stola, čo už dve hodiny nezavrela zobák, neznášam.“

 

  • Očakávanie: „Píšem naozaj dobre. Príroda ma obdarila talentom.“
  • Realita: „Čože? Aké nadužívanie trpného rodu?“

 

  • Očakávanie: „Marketingové texty mám v malíčku.“
  • Realita: „Prosím ťa, čo to presne sú tie kľúčové slová a CTA?“

 

  • Očakávanie: „K práci si dám maximálne 2 šálky kávy za deň.“
  • Realita: „K práci si dám maximálne 6 šálok kávy za deň.“

 

  • Očakávanie: „To nevadí, že píšem doma, budem sa upravovať rovnako, ako keď by som išla do kancelárie.“
  • Realita: „Bože, neurobil sa mi tu dred?“

 

  • Očakávanie: „Nie, zo mňa sa rozhodne nikdy nestane gramatický nazi.“
  • Realita: „Štandartná? Štandartná ?! To myslíš vážne?? „

 

  • Očakávanie: „Meta descriptions sú celkom v pohode.“
  • Realita: „Neznášam meta descriptions!“

 

  • Očakávanie: „Paráda, môžem písať z domova. Začnem skoro ráno, nech mám popoludnie voľné. Podniknem s priateľmi toľko akcií… „
  • Realita: „Nikam nejdem, nestíham.“

 

  • Očakávanie: „Moje články budú mať na Facebooku stovky lajkov. Možno aj tisíce. „
  • Realita: „Jéj, 8 ľudí. Super! „

Našli ste sa v nejakom bode? A s akými víziami ste išli do copywritingu vy? Podeľte sa v komentároch, nech sa zabavíme 🙂

LÍBIL SE TI ČLÁNEK? POŠLI HO DÁL, PROTOŽE SHARING IS CARING!

02.10.2017

Komentáře