Menu

Zo života copywritera: Očakávanie verzus realita

Autor Petra Zeidlerová Petra Zeidlerová

Ako vyzerá copywriting, keď si dáte dole ružové okuliare? Nebojte, stále pekne. Sem tam sa síce objaví nejaká tá mucha, ale s tým musíte počítať v každom jobe. Aj u copy. A ako to teda v copywritingu s trochou preháňania chodí? Posúďte sami 🙂

  • Očakávanie: “Budem písať sexi texty o móde, psychológii a zdravom životnom štýle.“
  • Realita: “Tak, článok o vysokozdvižných plošinách by som mala, teraz doklepnem text o septikoch a potom sa vrhnem na poistenie.”

 

  • Očakávanie: “Myslím, že mi jeden článok zaberie približne 3 dni.”
  • Realita: “Idem na to, za 3 hodinky to máš v mailovej schránke.”

 

  • Očakávanie: “Každú hodinu sa zdvihnem od písania a 10 minút si zacvičím, aby ma nebolel chrbát.”
  • Realita (po ôsmich hodinách nepretržitého písania): “Aaau!”

 

  • Očakávanie: “Budem písať v kaviarňach. Tamojší ruch vo mne prebudí kreativitu.”
  • Realita: “Nemám ani čiarku. Utratila som tri stovky a tú ženskú od vedľajšieho stola, čo už dve hodiny nezavrela zobák, neznášam.”

 

  • Očakávanie: “Píšem naozaj dobre. Príroda ma obdarila talentom.”
  • Realita: “Čože? Aké nadužívanie trpného rodu?”

 

  • Očakávanie: “Marketingové texty mám v malíčku.”
  • Realita: “Prosím ťa, čo to presne sú tie kľúčové slová a CTA?”

 

  • Očakávanie: “K práci si dám maximálne 2 šálky kávy za deň.”
  • Realita: “K práci si dám maximálne 6 šálok kávy za deň.”

 

  • Očakávanie: “To nevadí, že píšem doma, budem sa upravovať rovnako, ako keď by som išla do kancelárie.”
  • Realita: “Bože, neurobil sa mi tu dred?”

 

  • Očakávanie: “Nie, zo mňa sa rozhodne nikdy nestane gramatický nazi.”
  • Realita: “Štandartná? Štandartná ?! To myslíš vážne?? “

 

  • Očakávanie: “Meta descriptions sú celkom v pohode.”
  • Realita: “Neznášam meta descriptions!”

 

  • Očakávanie: “Paráda, môžem písať z domova. Začnem skoro ráno, nech mám popoludnie voľné. Podniknem s priateľmi toľko akcií… “
  • Realita: “Nikam nejdem, nestíham.”

 

  • Očakávanie: “Moje články budú mať na Facebooku stovky lajkov. Možno aj tisíce. “
  • Realita: “Jéj, 8 ľudí. Super! “

Našli ste sa v nejakom bode? A s akými víziami ste išli do copywritingu vy? Podeľte sa v komentároch, nech sa zabavíme 🙂

02.10.2017

Komentáře