Menu

Webová analytika

Sledovanie návštevnosti stránok je veľmi dôležitou činnosťou, pretože sa na jej základe dajú stavať marketingové činnosti. Pomocou podrobných jednorazových analýz a dlhodobým sledovaním nájdete odpovede na najdôležitejšie obchodné otázky.

V čom vám webová analytika pomôže:

  • Zvýšiť tržby a znížiť náklady
  • Správne nastaviť a vyhodnotiť merateľné obchodné ciele
  • Robiť správne rozhodnutia
  • Nájsť obchodné príležitosti
  • Prepojiť jednotlivé marketingové kanály
  • Spoznať cieľovú skupinu, jej požiadavky, potreby, nákupné zvyky
  • Odhaliť nedostatky súčasného webu
  • Pochopiť súvislosti v širšom kontexte
  • Správne vyhodnotiť dáta
  • Zefektívniť obchodné činnosti
  • Rozpoznať efektívne marketingové aktivity od tých neefektívnych

Zistite, ako sa návštevníci na vašom webe chovajú, ako sa orientujú, čo ich zaujíma, koľko času kde trávia, z ktorých zdrojov k vám chodia a prečo. Vďaka tomu dokážete s cieľovou skupinou lepšie pracovať a dať jej presne to, čo očakáva. Dôkladné webové analýzy vám pomôžu zefektívniť SEO, správu PPC kampaní, e-mailing, propagáciu na sociálnych sieťach, porovnávače cien tovaru, affiliate, online PR, linkbuilding a všetky ďalšie aktivity internetového marketingu.