Facebook Ads
Všeobecné pomenovanie všetkých druhov reklamy na sociálnej sieti Facebook. Oproti iným druhom reklamy sa vyznačuje možnosťou veľmi presného zacielenia na užívateľov podľa veku, pohlavia, záujmov, lokality a ďalších aspektov. Okrem toho ponúka cielenie na návštevníkov Vášho webu, odberateľov Vášho newsletteru, používateľov Vašich aplikácií (na Facebooku) a dokonca vytvorenie podobných skupín užívateľov ku všetkým vyššie zmieneným okruhom ľudí.
-
Trendy na sociálnych sieťach v roku 2019. Čo by vám nemalo uniknúť?
14.11.2018Sociálne siete majú za sebou výživný rok. Facebook prišiel s…
-
Novinky z onlajnu #38
31.07.2018V najnovšej časti Noviniek z onlajnu vám prezradíme všetko podstatné,…
-
Content First 2018: Obsah je kráľ, ale musíte ho naučiť vládnuť
18.06.2018V marketingových vodách stokrát omieľaná fráza, že obsah je kráľ,…
-
Novinky z onlajnu #37
14.06.2018Náš mediálny tím nezaháľal a napäto sledoval, kde sa v…
-
Čo všetko o vás vie internet?
21.05.2018V posledných mesiacoch sa ochrana osobných údajov stala horúcou témou.…
-
Kedy je najlepšie zdieľať príspevky na sociálnych sieťach?
19.10.2017Sociálne siete sú jedným z najlepších miest na zdieľanie obsahu.…
-
Facebook vs. VK: Kto je lepší?
11.09.2017Steve Jobs raz povedal: „Dobrí umelci kopírujú, tí najlepší kradnú.“…
-
Najväčšie kecy z online marketingu
31.03.2017Dali sme dokopy presne 50 najväčších klišé a kecov, s…
-
Facebook Ads – 3 tipy, ako vylepšiť cielenie
09.02.2017Časom, kedy sa vytvárali cieľové skupiny len pomocou demografických údajov…