eVisions.cz

Slovenské a české marketingové konferencie, na ktorých nesmiete chýbať!

Slovensko

eCommerce Conference


Poradca podnikateľa, Profivzdelávanie a ProFuturion organizujú konferenciu zameranú na eCommerce, ktorá je určená najmä pre zakladateľov a prevádzkovateľov e-shopov. Okrem 3 dní v nádhernom horskom prostredí Tatier, plných wellnessu, terchovských muzikantov a grilovačky, získate predovšetkým nové kontakty, skúsenosti a vedomosti z trhu eCommerce. V 12 blokoch prednášok sa od 20 spíkrov dozviete veľa o tom, ako odštartovať svoj e-shop, správne si zabezpečiť systém či ako využiť legislatívne postupy v online podnikaní vo svoj prospech. Prednášať budú Andrej Sebestyén z Pizza SEO, Peter Jakuš z Ui42, daňový poradca Martin Tužinský z ProFuturion a mnoho ďalších odborníkov z praxe. Dozviete sa všetky potrebné informácie o tom, ako sa vyhnúť najčastejším chybám v online svete a pritom nesplynúť s davom. Nezabudnite nám dať vedieť, ako sa vám konferencia páčila!

Affiliate konferencia

V Bratislave sa uskutoční úspešné tretie stretnutie affiliate špecialistov a majiteľov e-shopov na Slovensku.  Ak máte záujem o zdieľanie know-how z oblasti domáceho i zahraničného affiliate marketingu, content marketingu či XML katalógov, zúčastnite sa prednášok rôznych freelancerov a marketingových manažérov. Počas večerného networkingu s nimi môžete diskutovať o aktuálnych otázkach. Organizátormi konferencie sú affiliate spoločnosti vivnetworks.com a vivmail.cz. Počas minulých ročníkov ste mali možnosť nazbierať najmä praktické informácie od cieľavedomých business lídrov, ktorí si vybudovali biznis od nuly, a inak tomu nebude ani tento september. Zúčastnite sa konferencie a nadviažte kontakt s ľuďmi, ktorí sa neboja výziev!

Marketing That Sells

B2B, B2C, branding, loajalita a svet zákazníka. To budú ústredné témy 16. ročníka veľkolepej marketingovej konferencie, na ktorej sa tento rok zúčastnia aj zahraniční rečníci (Polle de Maagt Ministry of World Domination a Pepe Moder Imaginors). Opäť dostanete možnosť čerpať zo skúseností marketingových manažérov známych firiem (Zľava dňa, O2 a ďaľší). Tento rok bude hlavným spíkrom Martin Zeman (Data Driven Era), ktorý bude prednášať o tom ako obhájiť hodnotu práce marketéra pred generálnym a finančným riaditeľom. Program bude naozaj nabitý – nenechajte si ujsť ani jednu z 8 prednášok, obed a následnú recepciu. Ktovie o čo sa bude súťažit v tohtoročnej tombole?

Bezpečnosť a dostupnost dát

Exponet organizuje v októbri konferenciu s názvom Bezpečnosť a dostupnosť dát. Táto konferencia síce nebude o marketingu ako takom, no má s ním úzku spojitosť. Pri úniku dát totiž vyjde práca marketérov či manažérov spoločnosti navnivoč, so základnými pravidlami preto treba byť oboznámený. Ak vás zaujímajú témy ako sú bezpečnosť, virtualizácia, ukladanie, správa a konsolidácia dát, príďte v októbri do Holiday Inn! Web 4.0, internet vecí a umelá inteligencia nás nútia hľadať nové spôsoby ako Big Data zálohovať a chrániť. Tento rok sa ponoríme aj do témy GDPR a kybernetickej bezpečnosti. Konferencia tiež ponúka možnosť, aby ste sa sami odprezentovali, pokiaľ  ste špecialistom na bezpečnosť.

Daily Web

Počuli ste už o Daily Web? Medzi konferenciami rozhodne nie je žiadnym nováčikom. Riaditelia, manažéri, vývojári, IT-čkári, freelanceri, či všetci, ktorých zaujíma oblasť IT, si na tejto konferencii prídu na svoje! Tento rok máte príležitosť zúčastniť sa už 10. ročníka. Dozviete sa viac o webdizajne, vývoji a bezpečnosti aplikácií, e-commerce a virtuálnej realite. Ak vás bavia najnovšie trendy, zaregistrujte sa čo najskôr. Prednášať vám budú špecialisti z Orange Slovensko, Tatramat, Citadello a Education, s.r.o.

Startup Awards

Prestížna udalosť plná zdieľania skúseností a úspechov startup-istov a inovátorov sa blíži! Startup Awards.SK ju organizuje tento rok už po siedmykrát. Nemusíte hneď zakladať nový biznis, aby ste sa mohli zúčastniť. Načerpať inšpiráciu a vytvoriť si hodnotné kontakty môžete aj v prípade, že ste marketérom vo väčšej firme alebo v agentúre. Pre viac informácií odporúčam sledovať facebookovú udalosť či link na registráciu nižšie.  Minulý rok zaujal napríklad hi-tech investor Yanki Margalit s prednáškou o Budúcnosti budúcnosti. Celá akcia bola podporovaná prezidentom Andrejom Kiskom, ktorý má o tejto oblasti prehľad najmä vďaka synovi. Ten je partnerom firmy na podporu start-upov Credo Ventures. S veľkou pravdepodobnosťou sa prezident ocitne na Startup Awards aj tento rok. Nechajme sa prekvapiť!

Business Forum „World Of Tomorrow“

Do diára si už teraz farebne vyznačte dvadsiaty február! World Of Tomorrow je unikátna udalosť plná veľkých mien, ktoré zavítajú na Slovensko úplne po prvýkrát. Kto napríklad? Člen kráľovskej holandskej rodiny, princ Carlos de Bourbon de Parme, ktorý sa spolupodieľal na zavedení eura, a dnes pracuje na start-upových a ekologických projektoch. Futurológ, humanista a trendsetter Robert Phillips ako CEO najväčšej PR agentúry Edelman. Gerd Leonhard, ktorý je jednou zo 100 najvplyvnejších osobností Európy. Bývalý závodník Formuly1 Mark Gallagher, ktorý sa venuje marketingu, líderstvu a managementu rizika. No a napokon bývalý výkonný riaditeľ svetoznámej marketingovej agentúry Ogilvy, Dietmar Dahmen. Týchto 5 biznisových znalcov s vami bude zdieľať tie najpodstatnejšie a najzaujímavejšie smery, akými sa náš odbor bude do budúcna uberať. Hlavné otázky fóra sa budú dotýkať adaptácie, inovácie, leadershipu, technológií a zákazníka, pričom World of Tomorrow sa celý odkomunikuje v anglickom jazyku. Bude to veľké! 

Zlatý klinec

Tohtoročný Zlatý klinec sa už uskutočnil. Spíkri prednášali o tom, ako naštartovať kreativitu na maximum, a vyhodnotili sa tie najkreatívnejšie marketingové kampane roku. Najviac zlatých klincov si odniesla marketingová agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Všetkých víťazov si môžete rozkliknúť na oficiálnych stránkach a prikladáme aj aftermovie z posledného ročníka.  Ak hľadáte aj inšpiráciu, ako zákazníka nielen zaujať, ale si ho aj udržať, nesmiete chýbať na Zlatom klinci v máji 2018. Radi by sme vás preto upozornili, že predpredaj vstupeniek na budúci rok bude prebiehať už na jeseň tohto roku. Vtedy už budú známe aj podrobnosti o programe a prednášajúcich.

Česko

Shop Camp

Shopsys a Shoptet, tvorcovia e-shopových riešení, organizujú štvrtý ročník e-commerce konferencie Shop Camp. Odohrá sa v septembri na pôde univerzity ČVUT (České Vysoké Učení Technické v Praze), a to úplne zadarmo. Dve kolá registrácii však už prebehli a o miesta bol obrovský záujem. Je však možné, že prebehne ešte jedno kolo. Stále však máte možnosť stať sa prednášajúcim so zaujímavou e-commerce témou. Šťastlivci, ktorí sa stihli zaregistrovať, majú prístup na 16 prednášok, 6 workshopov, 3 prípadové štúdie, a celé to môžu poňať ako jeden veľký networking. Na minulom ročníku Shop Campu nás okrem všadeprítomných reklám zaujali užitočné rady a informácie. Šéf Heuréky objasnil najnovšie trendy v číslach a smer, ktorým sa uberá české e-commerce. Dostali sme tiež tipy, ako budovať e-shopovú značku , expandovať do zahraničia, ako na dynamický remarketing, či aké vychytávky použiť v Google Analytics.  O tohtoročných temách workshopov rozhodnú registrovaní účastníci akcie a vy si ich môžete pozrieť tu. Tento rok je zatiaľ istá prednáška od zakladateľa najväčšieho českého online trhu Aukro.cz, Václava Lišku, a od majiteľky unuo.cz a unuodesign.cz, Petry Plemlovej. Vypočujte si ako založiť e-shop z obývačky a vďaka šikovným zamestnancom sa stať jednotkou na trhu!

Brand Management

Veríte v silu značky? Príďte si vypočuť sériu prednášok o brand managemente od českých a slovenských brand manažérov a zahraničných hostí! Na konferencii sa bude rozprávať o značke zo všetkých možných pohľadov – od pojmu samotného až po to, ako sa o ňu starať, či už v digitále alebo na samotnom mieste predaja. Spomínať sa bude aj horúca téma employer brandingu. Ak máte o téme hodnotné poznatky, môžete sa aj vy prihlásiť ako hosť. Vôbec nezáleží na tom, v akom odvetví pôsobíte. Medzi rečníkmi totiž stretnete výkonných riaditeľov a marketérov z Bati, Sklizeno, ale aj z Blueberry Apps či Člověk v tísni, o rôznorodosť teda nebude núdza. Moderátorom bude skúsený marketér a CEO agentúry McCann Prague, Jan Binar .Celá akcia bude ukončená na afterparty. Je len na vás, čo všetko si z nej odnesiete.

PR v digitální éře

Kde sa vlastne nachádza hranica marketingu a PR? Ak chcete o tejto téme a o spolupráci novinárov, marketérov, majiteľov firiem a reportérov vedieť viac, príďte si na PR v digitální éře vypočuť ich pohľad na vec. Témami prednášok budú interná komunikácia, česká politika a PR, ,,narušiteľ“ Uber, bláznivé PR nápady a komunikácia s médiami. Odprezentujú sa Filip Rožánek z Economie, Petr Michl z Marketing Journal, konzultant Daniel Dočekal, Robert Malecký z hlidacipes.org a majiteľ I am PR Miroslav Čepický. Minulý rok nás zaujala 20 minútová prezentácia Petra Kukala, nového správcu twitterového účtu Ministerstva kultúry. Ten za rok spravovania účtu ministerstva zvýšil počet fanúšikov na viac ako  štvornásobok. Stalo sa tak hlavne vďaka osobnejšie ladeným tweetom, tweetovaniu o aktuálnych spoločenských témach a využitiu kontroverznejšieho či vtipného obsahu.  Ak sa chcete naučiť tvoriť obsah, ktorý budú ľudia čítať, zúčastnite sa PR v digitální éře!

WebExpo

Prevetrajte si anglickú slovnú zásobu na dvojdennej konferencii plnej zahraničných rečníkov z oblasti webdizajnu, ktorá sa uskutoční v priestoroch majestátnej mramorovej Lucerny! Minulý ročník WebExpo navštívili napríklad inžinier zo Slacku a produktový riaditeľ Googlu. Tento rok sa môžete tešiť na prednášku o dizajne a work-life balance od Antone&Irene, ktorí so svojou prácou zabodovali aj na Cannes Lions, a odniesli si okrem iného domov ocenenia Webby a Emmy. Mike Amundsen vám predstaví tému rozporu autonómie a interakcie počítačových systémov. O webdizajne, analytike a Big Data prednesie Erika Hall z Mule Designu, a programátor Egor Homakov zo Sakurity predstaví nový pohodlnejší autentizačný systém. Ak chcete vedieť, čo sa na českej webovej scéne deje, nesmiete na WebExpo chýbať!

E-Business Forum

Expanzia na zahraničný trh? Legislatívne bariéry na úrovni EÚ? Rozšírenie sortimentu e-shopov? Eyetracking? Áno, všetky tieto aktuálne témy týkajúce sa e-commerce na E-business fóre zaznejú. Odprezentuje ich vedenie popredných firiem odboru ako Heureka (Tomáš Braverman) či Mall (Vít Endler). O e-legislatíve sa dozviete priamo od Lucu Cassetti. Luca je politickým poradcom z Ecommerce Europe, asociácie združujúcej viac ako 25,000 európskych firiem orientovanej na lobbing za vhodné e-commerce podmienky. Organizátorom je rovnako ako pri predchádzajúcej konferencii Tuesday Business Network spolu s APEK-om (Asociácia pre elektronickú komerciu).  Zmenilo sa niečo od posledného ročníka E-Business Fora, kedy Heureka tvrdila, že zákazníci sa zväčša rozhodujú podľa ceny a zvyku a motivovať ich treba hlavne odmenou? Dozviete sa, ak sa na tohtoročné fórum prídete pozrieť!

E-mailing 2020

Domáci aj zahraniční odborníci sa s nami prídu na druhý ročník E-mailingu podeliť o závery z reálnych case studies, pričom nezabudnú ani na technologické novinky, automatizáciu a smer, ktorým sa e-mailing bude do budúcna vyvíjať. Odprezentuje sa vám viceprezident z IBM, Derick Wiesner, influencerka Becs Kemm z Conversia, senior email developer Alex Ilhan z Email on acid a výkonný riaditeľ z XQueue, Frank Strzyzewski. Frank na minulej konferencii rozprával o dôležitej úlohe e-mailingu v marketingu, resp. o potrebe väčšej personalizácie a komplexnosti prepojenia marketingových kanálov. Názov jeho tohtoročnej prednášky sa dozviete buď priamo na mieste, alebo môžete pozorne sledovať tweety z udalosti. Pokiaľ angličtina nie je vašou silnou stránkou, k dispozícii bude aj simultánny preklad rečníkov v hlavnej sále konferencie. Hlavné témy budú prínos e-mailu pre komunikáciu, e-mailing ako silný predajný nástroj, budovanie loajality, marketingová automatizácia a efektívne využitie zákazníckych dát a ich správania. Hľadajú sa dokonca aj partneri akcie, môžete sa zapojiť!

FLEMA Media Conference

Známe výskumné, kreatívne a mediálne agentúry spolu so špičkovými marketérmi pre vás zozbierali know-how a skúsenosti s mediálnym plánovaním a komunikačnými stratégiami. Cieľom 13. ročníka FLEMA Media Conference je podnietiť firmy a agentúry k zefektívneniu investícií do médií a k tvorbe kreatívnejších a inovatívnejších kampaní. Hlavnými partnermi konferencie sú Media Guru, BigPlan, Hyper Cube, Nielsen Admosphere, ADstream a Marks&Spencer. Na minuloročnej Flema Media konferencii ste si okrem záživných prednášok o Snapchate, Pokemon Go a YouTuberoch mohli odmerať hladinu emócií  SentiMetrom od Nielsen Admosphere. Sami sme zvedaví, čo prinesie Flema túto sezónu. Program a rečníci budú známi čoskoro, zatiaľ si rezervujte termín a miesto v kalendári, nech neprídete o ďalšiu potrebnú dávku poznatkov!

CIF 17

Tuesday Business Network organizuje ďalšiu zaujímavú akciu s názvom Czech Internet Forum 2017. Čaká vás séria prednášok a workshopov od šéfredaktorov, editorov a vlastníkov marketingových agentúr (Wundermann), mediálnych zastupiteľstiev (CNC, Vltava Labe Media) a úspešných firiem ako Seznam, Socialbakers a ďalších. Prebehne veľká debata o dravých šťukách online spravodajstva a Bohdan Škoda sa rozhovorí o svojom Mimibazare. Zaujíma vás svet českého youtuberingu a brand aktivizmu, či to, ako premeniť lajky a zdieľania na reálny engagement? Nájdite si 19. októbra čas a príďte na pražské Vinohrady! Do konca augusta máte možnosť zakúpiť vstupenky za zvýhodnenú cenu.

Primetime For…Internet Jungle

Takýto zaujímavý názov dostal obrovský networking (nielen) v online marketingu. Posledných dvoch ročníkov Internetovej džungle sa zúčastnilo 424 osôb z oblasti médií, key account manažérov alebo marketingových špecialistov. Predbežne boli zverejnené hlavné body programu, a to integrácia viacerých kanálov do digitálnej stratégie, sociálne siete, obsah, výkonnostný marketing, display reklama a inšpirácia na kreatívnu stránku online reklamy. Hlavnými partnermi akcie sú Kofola, Pria, McCann Prague, Trnd, Vivmail, AVMedia a JDE. Hlavným mediálnym partnerom je Mediář a organizátorom celej udalosti Blue Events. Príďte sa zoznámiť s ľuďmi, vďaka ktorým môžete profesionálne rásť!

Marketing Festival

1700 marketérov, 50 workshopov, 9 spíkrov. To je najväčší český marketingový festival! Každý rok sa mu darí viac a viac, kvôli zväčšujúcemu sa počtu účastníkov sa presunul z Brna do Ostravy, no a my sme zvedaví, ako dopadne relokácia tohto ročníka do Prahy. Dúfam, že svoj lístok na Marketing Festival už máte zaobstaraný, pretože kvôli obrovskému záujmu je tento ročník už vypredaný (viac ako 1000 vstupeniek za prvých 8 minút predaja!). Prinajhoršom si rezervujete november 2018 a zažijete túto bombu neskôr. V roku 2014 strhol Avinash Kaushik publikum jeho frameworkom See-Think-Do-Care a my sme zvedaví, čím zapôsobí tento rok. Okrem praktického know-how, v čom je Česko na európskej úrovni, sa chce festival tento rok sústrediť na strategické premýšľanie, profesný nadhľad a zasadenie všetkých užitočných informácií do kontextu.

Forum Media

Marketing&Media, Hospodářské noviny, Ekonom a Respekt v spolupráci s Úniou vydavateľov a Elegalom pre vás chystajú veľkolepé päťdňové fórum plné workshopov, debát, prednášok a case studies o marketingu všemožných foriem. Na záver nebude chýbať párty – networking. Mali ste už príležitosť obzrieť si obrovský mediálny dom Economie? Teraz máte možnosť vidieť najmodernejší newsroom v Európe! So šéfredaktorom M&M, Filipom Rožánkom, si následne môžete podebatovať o téme marketingových start-upov či vypočuť prednášku o láske a nenávisti ku značke. Z mnohých tém nás zaujali aj Právo a média, Zverejňovanie citlivých informácií či Fake news

Dúfam, že sa vám náš zoznam konferencií a eventov páčil. Chystáte sa na nejakú? Máte medzi nimi svoju obľúbenú, alebo naopak, tá vaša medzi nimi chýba? Ak áno, budeme radi, ak nás na ňu upozorníte. A nezabudnite sa s nami v komentároch podeliť o dojmy z navštívených konferencií!