Menu

Reklama v PPC systémoch

Skvelým spôsobom, ako sa na internete zviditeľniť, je PPC reklama. Jedná sa o textovú, grafickú alebo videoreklamu v rôznych častiach internetu. Obvykle sa PPC reklama zobrazuje v internetových vyhľadávačoch (Google, Seznam a ďalšie), kde býva niekoľko prvých výsledkov vyhľadávania označených ako „reklama“. Ďalej sa reklamy môžu zobrazovať na YouTube, Facebook a iných weboch. Inzerent platí vždy až vo chvíli, keď na jeho reklamu užívateľ klikne (PPC znamená „Pay Per Click“). Najpopulárnejšie PPC reklamné systémy sú u nás Google AdWords a Seznam Sklik.

Na aké vyhľadávacie otázky sa reklama zobrazí, ako bude vyzerať, koľko za kliknutie inzerent vo výsledku zaplatí a mnoho ďalších parametrov môže konzultant ovplyvniť nastavením kampane.

Prečo si pre vytvorenie a správu PPC kampaní vybrať nás?

  • pred zahájením samotnej práce vždy analyzujeme vaše podnikanie ako celok. V spolupráci s vami nájdeme silné stránky i potenciálne hrozby a všetko zohľadníme pre maximalizáciu výkonu kampaní.
  • venujeme sa individuálne a pozorne všetkým klientom, vrátane tých najmenších. Nikdy nebudete „jedným z rady“.
  • orientujeme sa na výsledky. Všetky náklady i zisky presne meriame a kampane nastavíme tak, aby viedli k splneniu vašich cieľov.
  • naši špecialisti sú schopní v 100% kvalite spracovať kampane pre české, slovenské, poľské, nemecké i anglicky hovoriace prostredie.
  • sledujeme najnovšie trendy v obore a využívame ich pre váš prospech.
  • sme tu pre vás. Radi s čímkoľvek poradíme, pomôžeme a vysvetlíme súvislosti.
  • každý mesiac dostanete podrobný report výsledkov našej práce. Sme féroví, nebudeme vás balamutiť len skvelými číslami, ale vysvetlíme tiež, kde sa práve nedarilo a prečo.