Menu

Online Reputation Management

Trápia vás šíriace sa negatívne online zvesti o vašej firme alebo osobe? Váš aktuálny stav zhodnotíme a navrhneme najvhodnejší postup, ako svoju reputáciu vylepšíte. Vo vhodných prípadoch sa pokúsime o zmazanie alebo modifikáciu negatívnych zmienok. Následne zaistíme, aby pozitívne a neutrálne správy o vás prebili tie negatívne a urobili ich ťažko dohľadateľnými. Nastavíme komplexný monitoring zmienok o vašom brande, všetko budeme sledovať, informovať vás a riešiť konkrétne situácie. V rámci zlepšovania online povesti samozrejme prichádzame s nápadmi na tvorbu obsahu, ktorý zlepší váš obraz v očiach užívateľov a prinesie i vyššiu lojalitu doterajších zákazníkov.

Ako vyzerá ORM v praxi:

Čo klient, to iný cieľ, a tomu zodpovedá i zadanie z jeho strany a nami realizované riešenie. Najčastejšie sa v medziach Online Reputation Managementu jedná o odstránenie negatívnych zmienok o spoločnosti, produkte či službe z prvej stránky výsledkov vyhľadávačov Google alebo Seznam. To môže byť docielené zmazaním, úpravou (zmiernením) či odsunutím týchto výsledkov vyhľadávania na 11-tu a nižšiu pozíciu prirodzených výsledkov vyhľadávania. Čo pre to konkrétne robíme:

  • negatívnu správu zmažeme, zariadime, aby ju nebolo možné nájsť, alebo v najhoršom prípade neutralizujeme
  • pozitívnu správu zosilníme
  • neutrálnu správu zvrátime do pozitívnej

Prečo si pre Online Reputation Management (ORM) vybrať nás?

Samostatnosť – všetky úpravy na webe klienta vykonávame sami bez nutnosti zásahu tretej strany.

Komplexnosť – na všetkých projektoch spolupracujú konzultanti z oblasti SEO, PPC, sociálnych sietí, použiteľnosti, obchodnej účinnosti, UX a ďalších odvetví internetového marketingu.

Iniciatíva a skúsenosť – vstupujeme do návrhu a riešenia aplikácie s vlastnými názormi a dlhodobými skúsenosťami.

Flexibilita – nenútime klienta akceptovať naše riešenia za každú cenu, počúvame ho, konzultujeme s ním ďalšie postupy a svoje vstupy prinášame do diskusie iba ako nezáväzné expertné odporúčania.

Užívateľský pohľad – všetky aktivity smerujeme na ľudí, preto zohľadňujeme použiteľnosť, obchodnú účinnosť, konverzné mechanizmy, nároky pre SEO.

Koncept – pri návrhu aplikácie myslíme dopredu a v aplikácii nechávame priestor pre budúci rozvoj.

Univerzálnosť – naše riešenia sú postavené čisto a čitateľne, takže sa dobre udržiavajú a rýchlo ich pochopia obidve strany.

Testovanie – všetko dôsledne testujeme (ručné i automatické testy).

Odbornosť – sme odbornou špičkou v obore a všetci naši zamestnanci majú skúsenosti s projektmi všetkých typov a veľkostí.

K dispozici nejsou žádné příspěvky...