eVisions.cz

eVisions je náš lovebrand alebo ako vybudovať firmu, ktorú budú zamestnanci milovať?

Prečo sa oplatí premýšľať nad vaším employer brandom?

Neoddeliteľnou súčasťou značky vašej firmy je tzv. employer brand. Ide o imidž značky na trhu práce, čiže to, ako je značka vnímaná vašimi existujúcimi aj potenciálnymi zamestnancami.

6 kľúčových dôvodov, prečo budovať značku zamestnávateľa:

Základná zásada employer brandingu – správna komunikácia

Vzájomné porozumenie je alfou a omegou celého procesu budovania značky. Zamestnanci, ktorí majú pocit, že je ich existencia pre firmu zmysluplná a užitočná, a že na ich názore šéfom záleží, sú v práci spokojnejší a efektívnejší. Viete voči svojim zamestnancom zrozumiteľne komunikovať nasledujúce body?

 

Keď to zhrniem do jednej vety, musíte skrátka vedieť ČO, AKO, KOMU a predovšetkým PREČO informovať. A ide nielen o internú komunikáciu, ale aj o komunikáciu okolo náboru. Budete sa možno čudovať, ale ľudí naozaj zaujíma, v akej spoločnosti chcú pracovať. Vnímajú aj to, v akej spoločnosti pracujú a ako s nimi vedenie komunikuje.

Vedeli ste, že viac ako 50% uchádzačov nedostane do 14 dní žiadnu odpoveď na zaslaný životopis? A 40% sa odpovede dokonca nedočká nikdy. Pamätáte si ešte na dobu, kedy ste boli uchádzačom o zamestnanie vy? Tipujem, že zaryté mlčanie ako odpoveď na váš životopis alebo pohovor by vám sebavedomie práve nevylepšilo a možno by ste si aj rozmysleli, či chcete pre firmu s takým vystupovaním pracovať. A navyše – všetci vieme, že zlé správy a skúsenosti sa šíria oveľa rýchlejšie ako tie dobré.

Ako zistiť, aký je váš employer brand?

# 1 Začnite s vašimi zamestnancami

Spýtajte sa svojich ľudí na autentické dôvody, prečo pracujú vo vašej firme, čo považujú za najväčšie benefity, alebo na čo sú hrdí v spojitosti s vašou firmou.

# 2 Pýtajte sa uchádzačov

Samozrejme, že interný a externý pohľad sa môže líšiť. Mám tú možnosť stretávať sa s kandidátmi na naše voľné pozície tvárou v tvár a otázkam typu ,, Prečo by ste chceli pracovať práve v eVisions? Čo viete o našej firme? Čo sa vám na našej agentúre páči/nepáči? „nikto neunikol a ani neunikne. Poskytujú nám totiž obrázok o tom, ako je naša agentúra vnímaná zvonku.

Uchádzači (o prácu u nás) oceňujú najviac:

Keď som vyspovedala svojich kolegov, s úžasom som zistila, že ich dôvody, prečo v eVisions pracujú, sa s dôvodmi uchádzačov prelínajú a dopĺňajú ich.

Ako vybudovať firmu, ktorú budú vaši zamestnanci milovať?

Naša agentúra bola a je postavená na ľuďoch. Každý je jedinečný, robí svoju prácu na maximum a zároveň robí maximum pre firmu, tím i sám seba. A čo je viac – nerobí to, pretože musí, ale pretože chce.

Prečo milujeme prácu u nás a prečo by ste ju milovali aj vy? Ako vytvoriť prostredie, do ktorého sa budú vaši zamestnanci tešiť?

Časová flexibilita – Naplánuj si deň podľa seba, ale splň to, čo máš

Uchádzači majú svoje mimopracovné aktivity, a preto oceňujú časovú flexibilitu. To posledné, čo chcú, je kráčať do práce so stiahnutým žalúdkom, pretože namiesto o 8:30 dorazia o 8:35, nedajbože 8:40.

V eVisions sme sami sebe pánom. Môžeme si naplánovať pracovný čas tak, aby nám vyhovoval – aby sme stihli rannú lekciu jogy, napísali testy v škole, nakŕmili batoľa, alebo si skrátka poriadne pospali.

Milan ,,Je na tebe, ako si prispôsobíš deň a aké úlohy budeš prioritizovať – ​​ak splníš to, čo máš.“

 

Martina: ,,Som rada, že si môžem dať kedykoľvek home office a nikomu sa z toho nemusím spovedať.“

 

Vedenie, ktoré podporí váš osobnostný rast, a s ktorým zájdete ,,na jedno“

Vyše 80% zamestnancov odchádza z práce kvôli nezhodám so šéfom. Trúfam si povedať, že to vám v eVisions nehrozí.

Určite mi dáte za pravdu, že mať šéfa, ktorý vám povolí home office, kedykoľvek potrebujete, a s ktorým môžete zájsť na pivo, je super. Ale mať leadera, ktorý z vás dokáže vydolovať neuveriteľné výkony a namotivovať, je oveľa viac. A to, že si s ním v kancelárii zahráte futbal alebo po práci zájdete na pivo, je vlastne taký bonus.

Andy: ,,Hoci k Jardovi prechovávam veľký rešpekt, môžem s istotou povedať, že je to jeden z najlepších kamošov v práci, ktorých mám.“

 

Martina: ,,Cením si Jardu, pretože dokáže z človeka vydolovať neskutočné výkony.“

 

Jana: ,,Šéf, ktorý srší vtipom a dobrou náladou je výhra v lotérii … a v online marketingu. Aj napriek tomu, že sa chová priateľsky, všetko funguje s úctou a rešpektom.“

Zmysluplná práca a podpora sebarealizácie

Všetci uchádzači považujú jednoznačne za dôležité možnosť sa rozvíjať a pracovať na projektoch, ktoré sú zmysluplné. Nikto nechce (a nemal by) chodiť do práce, aby si ,,odsedel svojich 8 hodín denne“.

V eVisions pracujeme, pretože nás to baví, pretože chceme rozvíjať sami seba, posúvať firmu dopredu a zároveň urobiť maximum pre spokojnosť našich klientov.

Naše nápady, podnety, pripomienky aj sny sú vždy vypočuté, a ak dávajú zmysel, sú tiež podporené (časovo, psychicky či finančne).

 

Peter: ,,Som rád, že môžem pracovať na veľkých projektoch a v podstate definovať to, ako moja práca bude vyzerať. A keď budem chcieť urobiť niečo naviac, čo ma baví, tak môžem a dostanem k tomu priestor.“

 

Milan: ,,Vždy som chcel vystupovať pred vypredanými sálami a pred ľuďmi, ktorí sa chcú sebazdokonalovať. Teraz môžem.“

 

 

Diana: ,,Ako malá som chcela moderovať televízne noviny. Teraz moderujem Novinky z onlajnu, a môžem ich nielen moderovať, ale aj podieľať sa na ich celkovom koncepte.“

 

Tip:

 

Pohodová atmosféra v kancelárii, kde okolo vás miesto šéfa preletí lopta

Uchádzači to vidia jasne – chcú sa pri práci baviť!

V eVisions robíme svoju prácu, ako najlepšie vieme, a pri tom sa bavíme. V kancelárii panuje pohodová atmosféra, v ktorej je oveľa väčšia pravdepodobnosť, že okolo vás miesto šéfa preletí futbalová lopta.

Sme skrátka taká ,,normálna „kancelária, v ktorej na záchode visia komické koláže našich fotiek, rozvaľujú sa psíci na pohovke a zároveň sa maká o sto šesť.

Jana: ,,V eVisions sa nebojím, že ma niekto nakazí zlou náladou, ale skôr tou dobrou.“

 

 

Skvelý kolektív, ktorý vás inšpiruje

Hovoriť o svojich kolegoch ako o kolegoch mi vlastne vôbec nejde cez pusu (momentálne cez prsty). Náš tím je skôr partia kamarátov, ktorá sa vzájomne podporuje vo veciach pracovných i osobných. Partia, s ktorou zdieľate svoje úspechy aj neúspechy, ktorá vás inšpiruje a motivuje.

 


Ivana: ,,Prečo milujem prácu v eVisions? Sú to hlavne kolegovia, na ktorých sa vždy môžem spoľahnúť, a ktorí vytvoria každý deň neuveriteľnú atmosféru.“

 

Naša agentúra je postavená na ľuďoch. Každý je jedinečný a inšpiruje ostatných. Či už svojim nadštandardným pracovným nasadením, profesionálnym vystupovaním na prednáškach, šírením neustáleho optimizmu v kancelárii, alebo proaktívnym usporadúvaním teambuildingov.

 

Markéta: ,,Páči sa mi, že kolegovia majú know-how, ktoré neustále budujú, a o ktoré sa chcú podeliť.“

 

 

A už som spomenula, akých sympaťákov máme v tíme?

Dominik: ,,Chodiť do našej kancelárie musia byť radosť pre každé mužské oko.“

 

Nepečieme len v marketingu, ale aj v kuchyni

Okrem lásky onlajnovej nás spája aj láska k dobrému jedlu. Naša SEO agentúra má svoje,,bakers“ oddelenie, ktoré svoje výstupy zdieľa pod hashtagom #SEObakers.

Okrem dobrého jedla si potrpíme aj na poriadnu kávu, a preto nám visí v kuchynke mapa Prahy, kam si vzájomne zdieľame tipy nielen na reštaurácie a kaviarne.

Trochu iné teambuildingy…

My máme teambuildingy vlastne každý deň. Typické sú pre nás spoločné popoludňajšie nákupy v Bille alebo výpravy ,,šalátového oddelenia“ na obed do blízkej šalátovne.

Okrem iného máme za sebou: jazdu na motokárach, únik (alebo skôr pokus o únik) z miestnosti, lekciu minigolfu, paintball, lasergame alebo parádne Movie Nights. Na všetky tieto akcie vám samosebou príde kreatívne pozvánka do mejlu!

A ako to vidíte vy? Je firma, v ktorej pracujete, zároveň vaším lovebrandom?

Chcete sa aj vy do práce tešiť?

Práve hľadáme: